Bel ons op 033 - 253 25 01

Winkelmandje ( 0 )

Winkelmand is leeg

RETOURNEREN


Geen enkel probleem en vanuit Nederland bovendien gratis

We hopen natuurlijk dat je je bestelling in goede orde hebt ontvangen en je blij bent met hetgeen je ontvangen hebt. Ondanks dat we erg ons best doen kan het zijn dat er iets mis gegaan is met je bestelling, een artikel niet goed past of dat je gewoon niet tevreden bent met hetgeen je gekregen hebt. Een artikel retourneren is geen enkel probleem. Er gelden wel een aantal voorwaarden:

  • Binnen 14 dagen na aankoop (voor een online bestelling geldt de leverdatum als aankoopdatum).
  • Met volledig en correct ingevuld retourformulier. Stuur dit retourformulier mee.
  • De originele (prijs)kaartjes en labels zijn nog aan het artikel bevestigd.
  • Het artikel is compleet, niet gebruikt, niet gedragen of beschadigd. 
  • Het artikel zit in de originele productverpakking.

Wat moet je doen?

  1. Geef op het retourformulier aan welke artikelen je retour wilt sturen en de reden hiervan aan.
  2. Vul de overige gevraagde gegevens in.
  3. Stop dit retourformulier in de doos of envelop die je terugstuurt en plak deze goed dicht. Plak bijgaande retourlabel over het eerder gebruikte verzendlabel heen.
  4. Je kunt je retourzending afgeven bij één van onze partners/servicepunten. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Neem apart van de retourzending het formulier ‘Afgiftebewijs’ mee. Dat vullen ze in de winkel dan even voor je in. Het is helaas niet mogelijk om artikelen bij onze partners in de winkel te ruilen of in de winkel geld terug te ontvangen. Zij sturen je retourzending ongeopend terug naar het centraal magazijn.
  5. Ook kun je je retourzending gratis afgeven bij een PostNL Pakketdienst bij jou in de buurt. Kijk voor vestigingen op: www.postnl.nl/locatiewijzer.

    NB: Retourzendingen van bestellingen die geplaatst zijn voor 1 november kun je gratis afgeven bij een DHL Servicepunt bij jou in de buurt. Kijk voor vestigingen op: www.dhlparcel.nl/nl/particulier/parcelshop

  6. Tenslotte kun je je retourzending ook zelf rechtstreeks terugsturen naar ons centraal magazijn, maar dan zijn de verzendkosten voor eigen rekening.


Retourneren locatie buiten Nederland
Het is op dit moment nog niet mogelijk om buiten Nederland gratis gebruik te maken van een PostNL Pakketdienst om je bestelling aan ons te retourneren. Wil je een aankoop retourneren vanuit het buitenland, dan dien je je retourzending zelf rechtstreeks terugsturen naar ons centraal magazijn. De verzendkosten zijn in dit geval voor eigen rekening. Maak voor het terugsturen van je aankoop gebruik van onderstaand adres:

Retouradres:
Promese Logistics
T.a.v. RETOUREN JOUWSPORTZAAK.NL 
Flight Forum 2500
5657 DZ Eindhoven
Netherlands

Geld terug
Je retourzending wordt in ons centraal magazijn beoordeeld.
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Leveringskosten worden alleen dan terugbetaald wanneer de volledige bestelling door koper wordt geretourneerd. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat noch Jouwsportzaak.nl, nog één van onze partners aansprakelijk is voor het beschadigd- of zoekraken van retour gezonden artikelen.